tänään oli samoiset treenit kuin viime sunnuntaina... Ari lähti tällä kertaa kans mukaan ja innostui kyllä niin että aikoo jatkossakin jatkaa! Porukkaa oli tosi kiitettävästi ja koiria erilaisia, eri kuntoisia niin kuin meitä omistajia

Lämmittelyä alkuun ja se ei mikään pikku  lenkki ollutkaan vaan n. 4,5 km..ja ylämäkejä oli vähän väliä, tosi jyrkkiä kuin myös loivempia.. Joka mäen aikana ottivat melkein vedot. Pimu veti taas mallikkaasti ja koira nauttii koko hommasta todella paljon. Arilla on parempi kunto ku mulla niin parempi tuohon hommaan.. Pimulla alkoi jo lämmittely vaiheessa kunnon päälle näkymään kun eipä me olla niin hirveitä lenkkejä harrastettu... Toisekeen, mitään mäki hommia sitäkin vähemmän. Onhan tää ihan erilaista liikuntaa koiralle kuin pellolla juoksentelu yms.

Lämmittelyn jälkeen aloimme ottamaan vetoja, siinä vaiheessa menin mäen alas kun Pimu ei alkuun meinannun enää Arin kans keskenään mennä vaan tuijotti mua. Noh, minä lähdin juokseen kohti mäkeä, mäen päällä "maalin" luona nostin kädet ja Ari sai antaa käskyn "VEDÄ" ja sieltä sitä tultiin.. Minä kannustin ja huudin Pimu Pimu Pimuuu..ja palkitsin! Teimme tämän vain pari kertaa kun sen 4 km aikana tekivät niin paljon vetoja ja juoksivat vaikka minä perässä tulinkin että koiran puhti alkoi loppua. Ei siis likaa..

Ens tiistaina uudelleen